Error loading MacroEngine script (file: CSSOverideNonLatinFont.cshtml)

U bekijkt nu onze volledige website. U kunt er voor kiezen om een samenvatting te lezen door te klikken op de inklap button.

Klik om uit te klappen

Real World Street, MediaCom's unieke Research initiatief leidt tot echte consumer insights, gebaseerd op de reacties van echte mensen in echte straten.

We gaan hiermee verder dan simpelweg rapporteren wat consumenten zeggen, door te analyseren wat ze daadwerkelijk doen. Want soms zijn wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze daadwerkelijk doen twee verschillende zaken.

 


Doorsnee, typische, gemiddelde Nederlandse gezinnen zijn gerekruteerd in Amersfoort om zo een kwalitatief panel te vormen dat onbeperkt toegankelijk is voor MediaCom. Onze Research vindt dan ook plaats in hun eigen omgeving, waar we niet alleen met ze praten, maar ze ook observeren, met ze gaan winkelen, de keuken induiken en met ze achter de computer gaan zitten om te kijken hoe ze omgaan met bijvoorbeeld het boeken van een vakantie.

Deze vorm van onderzoek stelt ons in staat om de mogelijkheden en barrières te bepalen die media en communicatie moet overwinnen en kan aangepast worden aan de specifieke wensen van onze klanten.